dagens träning-grispass

Tjenare! Hemma nu efter ett riktigt grispass, herregud alltså. Trodde jag skulle avlida, helt seriöst! Men det jätteroligt också :) vi var många som var med. Men körde ju i kungsberg som sagt.

-Först så joggade vi litegrann och tänjde lite. (Sen börja allvaret..)
-Körde en gång uppför asfaltsbacken, den var väl runt 2,2 km tror jag och BARA UPPFÖR, typ. Brant också, så j*vla jobbigt! Vi gick en gång och kom väl upp på 13.40-13.50 kanske.
-Så joggade vi ner till start igen. (Det kändes i benen det med kan jag säga haha.)
-Dags för en till sen, lika som första. Fast den här gången gick vi lite två gånger och kom upp till toppen på ungefär 14.10.
-Joggade ner igen.
-Så körde vi rakt upp sista gången, rakt upp vid ankarliften. Vaderna och benen brann! Fast blev mer gå än springa den gången, benen tog stopp, helt stopp.
-Sen joggade vi ner för sista gången.
-Klar äntligen!

Haha asså shit, det jobbigaste jag gjort i hela mitt liv, jag lovar!! Har nog aldrig ens varit så här jobbigt på tävling! Kan lova att jag kommer ha världens träningsvärk imon..men bra träning och kul med en massa sällskap! Kanske låter som om jag bara klagar på att det va så jobbigt, men det var kul också :) Tack för ett bra träningspass alla som var med, och bra kämpat!

Kommentarer
Postat av: Victoria

J O B B I G T!! M E N R O L I G T!! :D <333

2010-10-30 @ 13:28:33
URL: http://vicotoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0