back in old days

tjabbatjena ! nu är man tillbaka i gamla och tråkiga vanor igen, skola haha. så jävla skönt med lov nästa vecka kan jag lova !! men ska inte klaga på det, händer ju ändå inget liksom? gick iaf bra på hk-provet som vi fick tillbaka idag. dagen gick faktiskt ganska snabbt idag också. så ska inte klaga mkt alls faktiskt. har läst igenom min engelskatext en sista gång innan jag skickade iväg den, men komr ju få tillbaka den och få rätta en massa (kan inte engelska !! :( ). snart blir det ut och springa med victoria, så lär nog gå ner och byta om typ nu. höööörees seeen

(måste få över alla mina gamla bilder till den här datorn!! har dom på en bärbar hårddisk, så är väl bara att stoppa i den, men har inte orkat haha. ska ta tag i det så ni åtminstone får nån gammal bild att glo på. har ju lite ont om tid nu i skoletider att knäppa kort..tyvärr.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0