Wonderful day

Tjenare! Haft en helt underbar dag. Först va jag ute och sprang med victoria i strålande solsken (komr mer sen), sen efter lunch va jag ute och gick en liten stund med vicci (och tur va väl det!!! Right du? ;)), aja stack på bandy med elin sen, så åt vi på matkällan, åkte och hyrde film (the last song) och köpte ben&jerrys, så åkte vi hem till mig och kolla på film och käka glass. Kanske hur nice dag som helst! :) Och filmen va jättebra!! Och hemsk.. :( fyy. Jag brukar inte gråta så lätt för filmer, men det gjorde jag på denna. Ni som inte sett den måste se den!! Elin åkte ganska nyss hem. Så ligger i sängen nu med datorn på magen, ska läsa lite bloggar och så innan jag släcker lampan. Sista gången man får sova ut nu.. Så nu jävlar ska jag sova!! He he, komr vakna typ 6 bara för att jag sa så nu.. Aja visar sig! Men tack för en underbar dag mina fina flickor! ♥


Kommentarer
Postat av: Victoria

Jadu det gjorde du bra, kommer stå dig i skuld för evigt : ) haha! <33

2010-11-06 @ 23:58:22
URL: http://vicotoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0