Vitt solsken

Heejj! Kanske är hur bra som helst att en massa lärare är borta, vi fick sluta tidigare idag också :D Plus att vi slapp redovisa idag bara för att vi inte skulle hinna och blablabla, men jag ville ju redovisa idag när jag övat in allt! Nu kommer jag säkert ha glömt bort allt tills nästa vecka.. menmen så äre ibland! Måste också säga att det kanske varit perfekt vinterväder idag! Sol, blå himmel, lagomt kallt, fint med all snö men ingen snö på cykelbanorna, det bästa vintern kan ge tror jag! Och det här är nog första och sista gången jag säger nåt bra om vintern haha ;) Har iaf precis ätit mellis, nu ska jag försöka plugga lite NO. Senare blir det ut och springa med victoria :) Seeyou!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0