thinking of you

Men tja igen! Har varit och fixat träningskort med victoria nu så nu kan vi träna vad vi vill på badhuset fyra månader framåt, bra när det blir så svinigt kallt ute i vinter så man knappt kan vara ute. Och vi kommer köra en del på gymmet nu också under grundträningen. Så det kommer nog bli välanvändt tror jag.

Om ni vill veta så kommer det komma lite nytt här, igen jag vet.. Men nu har jag tagit ett vanligt tema härifrån och gjort om ist, vill bara ha nåt enkelt, tycker inte om när det är så mkt småkrusiduller. Stilrent ska det vara! ;) Fast sen kommer det inte bli nå ändringar, isf är det väl färgerna och headern, lätt att ändra om man blir trött på designen. Så ni får säga sen vad ni tycker!

Nu ska jag ner och äta. Seeyou


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0