The snow is falling, like never before

Herrejösses vad det snöar alltså! Som tur är så lägger det sig inte så mkt, inte så kallt. Tack för det säger jag bara. På träningen när vi stod och kolla upp mot himlen så kändes det som om man stod i en sån där "kula" eller va det heter som man skakar så det kommer snö (fattar ni?), fast en aningen större då hehe.. Va lite slirigt och så i snön, annars var det helt okej faktiskt. Har suttit och gått igenom allt jag ska säga en gång, men måste göra det en gång till. Om jag inte glömmer nåt då så kanske jag skiter i det resten av kvällen. Kanske lär plugga lite till proven då ist. Men ska skriva mer om träningen snart. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0