Thaaa traaaainiiing

Snöade ju som tusan och blåste ju också. En massa snö på cykelvägarna va det också, inte plogat nånstans.. Så det var ju inte ultimat väder precis, och gick väldigt sakta med andra ord haha. Men vi sprang ungefär 9,3 km på typ 52 min eller nåt sånt, eller 52-53. Men vi tog oss igenom iaf! Kan ju säga att man inte var så fin heller haha! Ögonfransarna var fulla med snö som hade frusit, alltså såg vi ingenting. Fick gissa rätt väg, typ "är det här vägen är?" "öh, jag tror det.." hahaha.


Ville bara visa mina fina ögonfransar! Och det här var ju när jag varit inne och tinat upp. Vill inte veta hur jag såg ut ute.. Tummen upp, eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0