streeeessad!

Tjolahopp. Jag har verkligen inte tid att sitta här nu. Iaf inte just på den här sidan, måste plugga no!!! Har skrivit färdigt so-grejen nu, tror jag, hoppas jag.. Men den får vara klar nu, orkar inte bry mig mer! Nu är det no som gäller för resten! Ska plugga så länge jag hinner innan det är dags att bege sig till gymmet med victoria. Hoppas jag får lite tid att slänga in ett inlägg efter det.

Jag och victoria gjorde test på facebook, "relationsresan" hur vi skulle klara av att resa ihop och hur mycket vi känner varandra. Vi fick "en kalasresa", skulle vara perfekt att vara borta i 2 veckor. Helt perfekt, thailand here we come! :D

Kommentarer
Postat av: Victoria

Ja det måste betyda något, det är meningen att vi ska till Thailand !! :D <33

2010-11-17 @ 19:32:11
URL: http://vicotoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0