Snöstorm

Hello. Nu hatar jag vädret mer än någonsin känns det som!! Iaf när jag skulle ta mig hem från skolan. Började att cykla, gick ju bra. Men sen efter en liten bit så va jag tvungen att gå nåra meter för att det va så mycket snö, och sen funkar inte framdäcket?! Det snurrade inte!! Och fatta, fick dra cykeln, med ett funkande hjul. Så jävla drygt, ååh trodde aldrig jag skulle komma hem.. Va nära på att börja grina haha.. och lämna cykeln mitt i vägen typ. Dumma cykel! Och dumma väder! Är ju världens snöstorm ute, snöar inte supermycket, men det blåser supermycket! Undrar om cykeln tänker fungera imon.. måste fråga pappa om han kan fixa, vad som nu har hänt. Om ungefär en timme ska jag och victoria till gymmet och träna, är så hääääär glad att vi ska träna inne idag, tacktacktack! Men nu ska jag fortsätta läsa bloggar. Hejs


SVERIGE, kan vara ett förbaskat hemskt land på vintern ibland..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0