Snöpulsning

Hej och hå, ploga på. Det kommer bara mer och mer snö till oss, vilket inte gillas! Så det blev snöpulsning på arenan som ni kanske listat ut med hjälp av min lilla ledtråd haha ;) Det var ju riktigt mycket snö och riktigt jobbigt var det, men kul också förstås :) Körde en massa olika stafettvarianter, och riktigt riktigt korta då man absolut inte orkar springa nå långt. Tror vi körde 5 olika stafetter, alltså olika korta och olika lång vila, med typ 2-6 gånger i varje. Och sist så skulle vi springa till grinden eller va man ska säga, i den absolut värsta djupsnön, och när det va typ 5 meter kvar så flyger jag ner i snön haha! Inte så att man är snabb upp heller utan bara sjunker haha.. Lite kul var det allt. Men bra träning antar jag, jobbigt iaf!


Bilden har ju inte precis med något i texten att göra, men är ju jag iaf! Var den dagen jag blev 14 hela år och fick min älskade systemkamera som denna bild är knäppt med (tror jag..). Och med den kameran finns en hel del springbilder. Ja, där fick jag till det! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0