Plogträning

Hehe kände mig som en plogande plog när jag plogade mig fram på träningen idag.. Haha nädå men en kurva på arenan var rentutav hemsk att springa i, gick fan inte! Var en hel del snö och under så var det alldeles ojämt och knöligt så fick ju felkliv varje jävla steg. Ååååh, jag hatar vintern!! Nu jävlar måste vi bli typ bäst i världen, annars..! Heh.. Men körde iaf, thiitit..

-Jogg, koordination hopp/lopp och tänjing.
-6x600-200. Alltså springa 600m och joggvila 200, utan att stanna. Haha tiden är ju kanske sååhääääär bra.. typ 2.54-3.06. Blev lite ojämt också. Men vatusan va det för underlag då?! Det är faktiskt en riktigt bra bortförklaring, som stämmer, jag lovar!
-Nedjogg och stretch.

Gick ju lite sådär då. Eller ja, gick väl helt okej. Förutom att jag typ får psykbryt att springa på sånt där..


Kanske för att jag älskar den här bilden! Vänskap♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0