Nära skjuter ingen hare

Heeelllo! Badet är avklarat, FAST jag ska nog ha det en gång till. Jag va ju så jävla nära att ta den där jävla dockjäveln (jag vet, mycket "jävlar", men jag är sur på den där dockjäveln)! Men nära skjuter ingen hare.. Iaf så skulle johanna dit med dom som missat badlektioner och då skulle jag få följa med och KLARA det den gången, så då ska jag tametusan göra't! Annars har skoldagen varit helt okej. Gått fort med andra ord. Två no-lektioner, engelska och bild. Sen hemma har jag hunnit äta mellis och kollat runt lite här. Blir sen träning ikväll, jag och victoria ska gå på nåt pass som bara är idag :) är ju happening vecka på badhuset, så lite annorlunda pass. Hoppas det är kul! Men den börjar 19.40 så hinner plugga lite innan. Ska väl sätta igång med det. Ciao


Bild ett halvår tillbaka, ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0