Isblixtar

Tjenare! Nu är det heelg, wiii! Fast känner att det inte riktigt är helg för mig än, tar träningen först. Idag står längd på schemat och jag är själv.. hmm får se hur det går. Efter det ska jag hem och duscha sen direkt till hanna och elin, vi kommer ha aaasmyyys :D Ska till hanna och hon är ensam hemma, ännu bättre! Haha ;) Har iaf planerat träningen så hoppas den går bra och att jag är bra på att veta hur lång tid saker och ting kan ta, så det inte är en halvtimme kvar när allting är gjort liksom.. Min fantasi och motivation att tänka extra åker liksom ur när det inte är skola hehe. Men ska gå och byta om nu, sen åker vi väl om typ en kvart. Tror inte jag hinner skriva här nå mer, isf hos hanna! Ha en bra eftermiddag/kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0