Ibland ser man bara det svarta

Good morning! Söndag idag, men det orkar jag inte tänka på än haha. Har bara ätit frukost och satt på mig mjukiskläder än så länge, söndagar=mjukiskläder, hehe (oftast). Och ibland ångrar jag allt jobb jag har satt på mina axlar. Som att ha ansvar för en friidrottsgrupp och träna dom. Självklart är det jätteroligt, men det tar så himla mycket tid. Jag skulle helst vilja följa med resten av familjen till gävle nu t.ex. men det hinner jag inte, eller ja, jag kanske skulle hunnit om jag inte skulle behövt sälja lotter (j*vla idiotlotter!!). Men jag ska inte klaga, vi får ju faktiskt åka på träningsläger utomlands genom att sälja dessa lotter, så de lönar väl sig sen! Men ibland vet jag verkligen inte hur jag ska hinna allt. Jag älskar ju verkligen att träna småbarnen och se deras framgångar, men tiden räcker inte till ibland. Det borde finnas mer tid, varför ska man sova bort all tid? Haha. Man sover ju bort en tredjedel av livet, onödigt kan jag tycka. Våra kroppar borde vara byggda för att kunna bli ordentligt utvilade på 2 timmar eller nåt, det hade varit super. Jag tror jag vet vad jag ska önska mig i julklapp; mer tid.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Du är inte ensam, jag känner likadant. .

2010-11-21 @ 10:57:03
URL: http://vicotoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0