HEEELLLG!!!

Fyyyy vad skönt!! :D Älskar helger! Förutom att dom går så jäkla snabbt.. Får njuta så länge det går. Men den här veckan har gått riktigt snabbt faktiskt. Idag fick vi kolla vidare på narnia, täcknat och svenskt tal, kan ni tänka er?! Haha hjälp, går inte att beskriva. Hade matteprov också, och kändes faktiskt jättelätt så hoppas det gick bra! :) Sen spanska, och våran spanskalärare va fortfarande borta haha.. så vi fick lyssna på cdn från boken, skitkul. Så hade vi idrott, jag hade lite uppvärmning med koordination och sånt, dom va jätteduktiga, heh..he.. Men jag har ju hållt på med de där sen jag va 7 så ska inte säga nåt, behövs träning för att göra det snyggt ;) Nu har jag ätit mellis och läst tidningen (måste hänga med i nyheterna bara för att det jämt går skit på nyhetsfrågorna!). Ska börja planera till träningen som börjar om ca 1,5 timme, victoria är borta så mamma får hjälpa mig idag. Ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0