Fotografering

Hej och hå. Blev snabba ryck efter senaste inlägget. Elin messa och fråga om vi skulle till den där fotogrejen och ta kort (som vi pratat om tidigare). Visst liksom, älskar kort (L) speciellt med den gullungen! Så vi bestämde att vi skulle träffas där 45 min senare och jag hade bara ätit frukost, inte klätt på mig eller nånting. Drog fram nå kläder, fick typ panik "måste ju sminka mig också förtusan!!", borstade tänderna, drog på mig jacka och skor och trampade iväg. Och vi kom precis samtidigt haha. Vi knäppte 10 kort, fick betala 75 kr var, billigt och bra! Det är ju ganska nyöppnat och för ett antal veckor sen så va det ju gratis att knäppa såna där kort, men vi som är så smarta tänkte ju inte på att gå dit då, så jaja. Väntar på att få dom skickade på mailen nu, hoppas dom komr snart! Lägger upp dom här sen, om dom inte blev för fula.. Antar att det är mat snart också, sen komr väl victoria så ska vi fixa lite :) Höööres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0