Första advent

God morgon på er. Idag är det första advent! Alltså så blir det att tända första ljuset i ljusstaken idag, tänk när alla fyra är tända, då är det inte många dagar till jullovet och julafton! Men är ett tag kvar än.. Måste berätta en helt otrolig sak, jag sov enda till typ kvart i 9! Är nog rekord sen jag börja skolan efter sommarn haha. Men idag har jag nog fullt upp iaf. På förmiddagen måste jag plugga, efter lunch ska jag och Victoria sälja lotter, på eftermiddagen är det två träningar, sen är det kväll och inte mycket tid kvar. Vi ska baka pepparkakor nån gång där emellan också.. Lycka till! Så är väl bara att påbörja dagen, nu blir det frukost. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0