Entrenamiento de hoy

Haha, rubriken ska vara "dagens träning" på spanska enligt google translate. Ingen aning om det är rätt eller fel, menmen det skiter vi i! Ni vet ju vad det betyder nu iaf ;)

Körde ju på gymmet med victoria :) Blev som vi alltid kommer köra.. (fast ökar alltid 5s på tusingen för varje gång)
-Jogg ca 10 min.
-1x1000m direkt (ja allt på löpband då, såklart..) 3.45.
-Lite till jogg.
-Varierad styrka, armar, axlar, mage, rygg, ja det mesta utom ben.

Gick bra. Känns bara som att det går så himla mycket snabbare på band än i verkligheten haha. Nu när vi sprang på 3.45 känns det typ som 3.30. Undrar hur det blir när vi ska springa på 3.35 på bandet.. Kommer nog flyga av haha!
Och, jag kommer ha träningsvärk i mina armar imon.. Vilket jag kommer ha varje torsdag ett tag framöver, haha.

Har inte tid att skriva nåt mer här. Ska plugga det sista nu, sen blir det sängen. Hejdå o godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0