Deeppp

VARNING!!! Klagomål på g..

Jag är depp nu!!! Får bara mer och mer jag ska skriva om på tekniken, får ju för tusan aldrig avsluta arbetet! Hade teknik som sista lektion och SNÖSTORMEN kommer...... :@ Stod inne på skolan och bara kolla ut, "NEJ, jag tänker inte gå ut!!" u-s-c-h. Jag hatar vintern. Fyyy.

Okej nu ska jag sluta klaga :) Kan ju berätta en lite rolig sak som hände idag haha. Vi gick från matan och jag tog elins mössa (den va ju varm!), men hon skulle åka direkt och jag sprang in med mössan. Elin kom efter "aaaalma, jag måste åka nu!!" Så stanna jag, elin tog mössan. Men sen, då kommer felix och tacklar mig. Snacka om att jag flög!! Hahaha shit vi höll på att dö! Frida ba "det såg ju fan ut som att du skulle dyka" hahah.. Men nu har jag skitont i knät :( haha landa ju på det.. Menmen, lite blåmärken är väl inget ;)

Haha tror ingen orkade läsa det här, men grattis till er som kommit hit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0