dagens träning

Idag blev det träning på bj. Körde uthållighet, så inte så snabba intervaller men med kortare vila. Plus lite hoppstyrka.

-Uppvärmning med jogg, koordination, koordinationslopp och töjning (som vanligt med andra ord).
-Kort stafett 4 gånger, lagomt snabbt.
-Sen körde vi igång. 2x4x400m. Efter första och andra hade vi 1 min vila, sen 45s. Efter första i andra setet så hade vi 1 min, sen 45s och sen 30s. Ungefär 4 min däremellan. Sprang kanske de två första på 1.30 och sen runt 1.27. Så blev inte stenhårt precis, lagomt jobbigt.
-Så körde vi lite hoppstyrka i trappan på läktaren en stund.
-Som vanligt så lite nedjogg/skaka loss och stretch sist.

Gick faktiskt bättre än jag trodde. Benen kändes ganska okej och det flöt på skapligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0