Dagens träning

Träning med gruppen idag. Körde backe, i Prixbacken som vi kallar den, haha ni får väl fatta bäst ni vill ;) Körde iaf..

-Jogg en bit, tänjing och koordination hopp/lopp.
-1xca 400m (hela vägen) uppför (körde på ungefär 1.40 tror jag), vila ca 1 min och sen 1x ca 400m nedför (blev väl nån sekund snabbare, 1.38 kanske?).
-1xca 250m (tror vi hade ungefär 58s), vila 30s, 1xca 150m (resten av backen, komr inte ihåg vad vi hade för tid).
-Gång och jogg nedför backen.
-Samma som innan, 1x ca 250m (hade ungefär 58s igen tror jag), vila 30s, 1xca 150m.
-
Gång och jogg nedför backen.
-2xca 250m, första upp, andra ner. (Tror vi hade 58s och 56s eller nåt.)
-Kortare stafett (ca 100m) fyra gånger.
-Nedjogg och stretch.

Så, det var väl allt tror jag. Blev lite krångligt att förklara allt haha. Gick helt okej förutom att det var väldigt halt på vissa ställen och väldigt kallt, men sånt får man leva med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0