blöööööttt och kallt

Haha hade inget vettigare att skriva som rubrik, men stämmer bra gör den iaf. Uuuha, regn, regn och regn, kallt, kallt och kallt. Har ju iaf kommit hem som ni förstår då. Köpte såklart inget, för åker ju till Sthlm imon och har inte så mkt pengar hehe.. Men det ska bli skoj de :) åker med victoria, sofia och jennifer, vi alla går i samma friidrottsgrupp så känner varandra bra, vissa har man ju varit med sen man var 7 år så.. ;) Nu ska jag läsa lite bloggar och chilla med musik. Blir väl mat snart antar jag. Får se om jag gör ett ryck och pluggar lite till efter maten, men tvivlar haha! Hoppas ni haft en bra dag i vilket fall.


Haha gulligt gosedjur jag fick av nåra friidrottstjejer för ett antal år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0