101110

Tjenare! Mitt i veckan nudå. Hade utvecklingssamtal halv 8 i morse så gick upp klockan 6 haha.. Jag cyklade till skolan och det är ju inte så liite snö det har kommit heller! Fick bakslir hela tiden och cyklade in i en brevlåda hahah!! En man på andra sidan stod och skotta men stanna upp när det small till.. hehe pinsamt! Skyndade mig därifrån sen kan jag säga. Men är skiträdd för att åka in i nåt annat haha. Fick nog gå hälften. Skolan var väl helt okej. Har nyss ätit mellis så nu ska jag försöka göra klart teknikarbetet. Sen blir det gymmet med victoria!


Från en dag med höstiga löv på marken till en dag med snö på marken som om det vore slutet på december..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0