vurptjejen

hejhej ! dagen har varit riktigt härlig :) spela minigolf först, jag vann (såklart) ! haha, det kan du väl inte neka victoria ? ;) med sisodär 20 slag...hehe. sen va vi till "stranden", vi parkerade i gräset, inte sanden. men strand som strand. va faktistk i och doppa mig en gång, jag är ju inte den som brukar bada precis. men sen när vi va på väg hem så råka jag göra en liten vurpa haha ! körde in i victorias bakhjul och sen braka min cykel i backen. ung och smidig som man är så gick det ju bra, börja asgarva bara hah ! men det läskiga va att dom typ 3 sekunderna verkligen gick i slowmotion, skitäckligt :s men jaja.

imon är det tävlingsdax, så nu är det bara att börja ladda !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte var det 20 slag du vann med kanske 5 slag ihihi :) Ja du var riktig duktig som doppa dig, men det var ju faktiskt varmt i vattnet ;)

Hahah vurpan var crazy, såg ett ben och en arm i luften x)) <333

2010-07-09 @ 21:41:04
URL: http://vicotoria.blogg.se/
Postat av: sv t victoria

kan bara säga: HAHA !! x))) <33

2010-07-09 @ 21:53:03
URL: http://alskalopning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0