sommar och sol

tjohoo ! har inte haft så mkt tid till datorn. igår va jag ju helt borta. idag va jag till fjärran med familjen. VARMT I VATTNET !! :D wiiho me like ! sen när jag kom hem fick jag springa runt i huset och slänga ihop träningsväskan och byta om för träning :) ungefär så har min dag sett ut. och idag blev jag dyngsur på träningen igen haha. lr det va väl inte bara jag. vi typ bada i vattenslangen, men det va skönt i den här värmen ! men jag klagar inte på värmen, men ibland kan det va liite varmt att träna. just nu sitter jag iaf och kollar på ett skitroligt program på fyran haha ! vet inte riktigt vad det heter, men skitsamma. see you later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0