seeeeg

hejhejsan ! här sitter jag fortfarande i nattlinne, orkar inte gå upp och klä på mig ! haha, skapligt seg...har ju varit vaken sen halv 8. men jaja, såna dagar kan man ha när det är sommarlov. tror jag ska träffa victoria lite senare idag :) så tills dess borde jag väl ha klätt på mig haha. måste nog börja packa lite för vi åker ju i övermorgon, inte för att vi ska va borta nå länge men lite saker måste man väl ha med.


svarar på victorias kommentar här;

haha pappa tog snön från ishallen lr nåt ;) <333



och här komr en bild som inte har nånting med det här inlägget att göra, men gillar den. (snott den från hanna hehe.)

från skolavslutningen i år. jag och hanna. tror nånting hände där...haha


ha en bra dag !

Kommentarer
Postat av: Emma

SV; tack ! :)

2010-07-20 @ 12:11:50
URL: http://emmagallstedt.blogg.se/
Postat av: hanna

hahaha, om nått hände där... det tror jag oxå xD typ att jag börja skratta åt ngt och du börja säkert skratta åt mig så knäppte din brorsa eller nå xD <33

2010-07-22 @ 10:49:31
URL: http://magnificlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0