sämst på kubb i hela universum !

haha, rubriken säger ganska mkt. jag och hugo va i lag mot joel och pappa. och vi förlorade 5 matcher och fick typ ner en lr två klossar varje gång. okej, ibland ingen...hehe vi är ju bäst ! iaf så va victoria här tidigare :) vi planerade lite och prata och skratta som vanligt, nice som vanligt. vi har också röjt undan i vårat uthus, himla mkt mer plats och himla mkt mysigare nu kan jag ju meddela !

funderar på att fixa en ny design sen, lr kanske nya färger. det blev kanske inte så bra, haha. jag kan ju aldrig bestämma mig för vad jag vill ha...men sån är jag så bara att vänja sig. just so you know !

see you later alligator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0