MISSAD DAG !!!

hej på er ! ledsen att jag inte skrev igår...men hade inte ork att sätta på datorn, även fast jag inte gjorde mkt i huvud taget. men jaja, såna dagar finns dom med.

iaf så va jag och mamma på bibblan och stan på förmiddagen. lånade lite böcker och köpte en keps, behöver nåt till mitt huvud, hårbotten börjar bränna...plus att jag fick presentkort på team sportia på tävlingen sist så då slog jag till hehe. sen blev det lite lunch och så. sen hängde jag bara i hängmattan och läste och sola på eftermiddagen. efter middagen åkte jag och victoria till hemmakväll och hyrde film och köpte godis (h) vi hyrde baksmällan, har du hört ryktet om morgans ? (lr nåt.) och shutter island. men kolla bara på den förstnämnde igår.

ja, så såg väl min dag ut på ett ungefär. komr lite bilder. hoppas ni hade en bra dag :)


(börjar med lite muffins-bilder som egentligen är sen dagen innan, om ni fattar...)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice :D Snygg keps förresten, fanns den i fler färger? :) <333

2010-07-16 @ 13:26:46
URL: http://vicotoria.blogg.se/
Postat av: sv t victoria

tackar :) tror den fanns i svart också om jag inte minns helt fel ;) <333

2010-07-16 @ 22:19:12
URL: http://alskalopning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0