har tråkigt så varsågod...

Jag hittade den här listan hos Cosmo! För fler listor besök cosmopolitan.se!

Nämn något som gjorde dig glad igår: tidning och choklad.
Vad gjorde du kl 08 imorse: hostade och segade i sängen.

Vad gjorde du för 15 min sedan: letade en lista.

Det sista du sa högt: vad sa han ? (pappa skrattade jävligt åt julin och jag lyssnade inte vad han sa)

Det senaste någon sa till dig: han skulle tävla mot stefan holm. (fattar inte vad som va så kul..?)

Vad har du druckit idag: vatten och proviva blåbär.

Vad var det senaste du åt: choklaaaad.

Vad var det senaste du köpte: schampo och tuggummi.

Vad är det för färg på din ytterdörr: vit.

Vad är det för väder hos dig nu: typ mulet.

Godaste glassmaken: hmm...typ alla ben&jerry !

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: kanske, kanske inte...

Sover du tungt: oftast inte.

Drömmer du mardrömmar: ja :(

Trivs du med ditt jobb: -

Favoritklädsel: beror på humör och väder.

Favoritlåt just nu: in my head-jason derulo är väl en jag diggar just nu.

Vad ser du om du tittar till höger: envisaste ungen i världen ?

Vad gör dig glad just nu: att jag kan träna :D

Vad ska du göra härnäst: borsta tänderna och packa ner bikini.

Höger eller vänsterhänt: höger.

Humör just nu: halvt trött, ganska jobbbigt med andra ord.

Favoritgodis: choklad !

Kläder just nu: pyjamaströja.

Sommarplaner:? inte så mkt kvar av sommarn men sthlm/skara, sthlm, träffa nåra fina människor.

Hur många kuddar sover du med: hmm...typ 2-3.

Spelar du något instrument: nope.

Morgon eller nattmänniska: morgon, antar jag ;p
Vad är viktigast för dig: LÖPNINGEN, vännerna, familjen.

Är du kittlig: hehe...mumie ! (typ bara elin och frida som fattar)

Snarkar du: nej.

Stjärntecken: tvilling.

Äckligaste insekten: kackelackor kanske, usch !

Längtar du mest efter just nu: ett evigt sommarlov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0