håller tummarna

tjabbatjena. nu håller jag tummarna för att jag ska va bra imon ! lr man kanske ska hålla tummen ? betyder det otur om man håller tummarna ? hmm...ett litet problem, haha.

victoria va iaf här ett par timmar, trevligt som vanligt :) tillbringade hela tiden i soffan med datorn tvn och prat hehe, men gjorde nytta också faktiskt, fixade lite till till våran övernattning. har ätit och spelat spel på ipoden nu, komr bli spelnörd...haha nejdå !

nu kome familjen hem också, så nu är man inte ensam nå mer ;) hajsvajs


jordgubbar skulle jag inte tacka nej till just nu.

Kommentarer
Postat av: victoriia

Jag hållet tummarna på att det är bra i morgon :D <3333

2010-07-29 @ 22:54:50
URL: http://vicotoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0