DagenDagenDagen

hejhopp. nu har hela den här dagen gått också. och min hals är inte bättre ;( har druckit nå jävla äckligt ingefärste som smaka skit ! kunde dricka nåra skedar, men gick inge mer ! jag måste kunna träna imon, snällasnällasnälla !!

iaf om dagen. på förmiddagen kolla jag på em och satt vid datorn, tror jag haha. sen efter lunch åkte jag och victoria och shoppa lite. jag köpte ett par höstskor, ett linne, klocka och en väska. bra att ha till skolan, väskan och skorna alltså. köpte smoothie också såklart ! :cool: fast victoria bjöd mig så snäll som hon är :D och rik...hehe. sen åkte vi hem hit och fixa lite med victorias design men det gick åt helvete, ska hjälpa dig bättre en annan gång !

ska lägga mig snart tror jag.

hoppas ni haft en bra dag :)


lysande västar, och väder♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0