ändrade planer

hej. blev lite changed plans. men jag ska till elin snart iaf :D fast egentligen skulle frida också va med men hon kunde inte :( men hoppas jag träffar henne snart iaf ! för nån timme sen va ju jag och victoria och träna. haha egentligen va arenan "stängd" pga av gasfyllning i värmeverket, så vi stog där i typ 20 min och visste inte om vi skulle gå in lr inte. men vafan, vi gick in sen iaf. och än så länge lever vi båda och är helt normala ! ja, normala och normala, som vi brukar vara kanske man borde säga ;) aja, sitter och väntar på att elin ska smsa att hon kommit hem så jag kan komma. fast egentligen måste jag packa...men gör det sen ! ha de gött


min fabbe.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte ens gasfyllning stoppar oss från att träna på arenan, men ingen skada vi lever ju :D Ha det så trevligt :) <3333

2010-07-21 @ 15:21:55
URL: http://vicotoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0