Träningen

Vi körde ju intervaller, eller vissa körde teknik och olika grenar. Men vi "riktiga" löpare körde stenhårda intervaller, fast lite olika. Jag körde iaf 3x400, 3x400, 2x2x200, 4x100. De första skulle gå lugnare för att "komma igång" liksom, så vi skulle köra på 1.25 ungefär. Första gick på 1.22, andra 1.19 och tredje 1.27.. Haha inte bra! Vi hade 1 min vila mellan dom och sen serievila på 5 min eller nåt. Det andra setet fyrahundringar skulle gå snabbare och dom gick på 1.14,2, 1.15 och 1.16,8 med 1 eller 2 min vila mellan var det (kommer inte riktigt ihåg..), så tappade lite på slutet men det var helt okej ändå. Tvåhundringarna gick på 33, 35, 33, 34 på ett ungefär. Hade 1 min mellan och serievila på 3 eller 5 min tror jag. Och sista 100m gick på 15,5-16, då hade vi 3 min mellan. Så blev ett bra och roligt pass, men riktigt grisjobbigt! Men såna pass behövs dom med, och det är väldigt skönt efteråt :)

Nästan, men bara nästan så här trött var jag haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0