Tomten jag vill ha en riktig jul

Hej på er. Rubriken är namnet på kanske världens sötaste låt haha! Dom kanske inte sjunger så bra, men jäkligt gulligt. Och nu är det snart kväll igen, bara två dagar kvar i skolan. Men imon är inte den roligaste. Typ världens största so-prov (känns det som) och svenskaredovisning. Kan inte allting på so:n, men hoppas hon bara har tagit med det jag kan haha. Dagens skoldag gick också ganska snabbt och fick sluta mer än en halvtimme tidigare. Dock skulle jag vänta på skjuts, men det blev till ett perfekt tillfälle att plugga lite! ;) Om knappt en halvtimme ska jag möta victoria så går vi ner till gymmet och tränar :) Så himlans skönt att träna när det är så mycket och man har ångest för allting, bara vara för en stund! Så ska snart ner och packa väskan. Lateroooo


Och min underbara, älskade vän kan ta och bli frisk nu tycker jag!♥

Kommentarer
Postat av: elin

joo, de tkr ja också! bara min hals kunde bli bra... tom jag äcklas av den ;oo <3

2010-12-01 @ 18:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0