The Lazy Song

Tjohoo! Äntligen är so-provet över, vet inte riktigt hur det gick, men är gjort iaf! Men blev ingen svenskaredovisning, var för många borta. Så blir det om en vecka ist. Sen jag kom hem har jag bara ätit mellis, tagit fram lite kläder jag ska ha med mig i helgen (har ju som vanligt inte packat nånting än!) och bara suttit här och tagit det lugnt. För dom som inte vet så ska jag iväg på löparläger i Sollentuna imon till söndag. Var på det i våras också, så hoppas det blir lika kul den här gången :) Kul att träffa alla springmänniskor iaf, inte ofta man ser dom! Men nu måste jag stänga av datorn för vi ska åka och skjutsa brorsan som har trummuppträdande och sen på julmarknad på skolan.. KALLT! Men ska sätta på mig ett par till sockor och sånt (har redan strumpbyxor, strumpor och ett par sockor..). Får väl stå i två timmar runt elden haha. Men måste iaf gå nu. Ciaooo
Här var det också väldigt kallt och jag var grymt söt i min nyvunna mössa! Fast..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0