Tha traaiiining

Var faktiskt inte så himla kallt idag, vilket först och främst är väldigt skönt träningsvis! Däremot var det fortfarande lite halt och moddigt, så inte helt lättsprunget, men för lätt ska det inte va! ;) Vi körde iaf lite blandade grejor. Först uppvärmning då med jogg, koordination och lite tänjingar. Sen körde vi i "trekanten" bakom arenan lite fartlek (långsamt, snabbt, rulla ut osv osv..) 3 varv på raken. Sen körde 2 längre intervaller, drygt 500m tror jag det va, sprang på 2 min ungefär med 1,5-2 min vila. Efter det så körde vi en kortstafett, knappt 100m, 4 gånger. Och sen jogg till arenan och två olika stafetter med snöpuls, 4 gånger väldigt kort och 4 gånger något längre (när det gäller snöpulsning så menar jag vääldigt kort, det är jobbigt ändå, jag lovar!). Sen stretch.
Så såg väl träningen ut ganska exakt. Gick helt okej med tanke på helgen och så, hade väl inget riktigt tryck i benen men förväntade mig inte det heller. Så va det med det!
Gammalgammal..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0