Sista barnträningen 2010 avklarad!

Ja, rubriken är sann så sann. Känns riktigt skönt, men samtidigt kommer jag sakna alla söta små barn haha. De är så speciella allihopa på sitt sätt. Men vi kanske åker till falun och tränar en dag på lovet, blir skoj det :)
(Meeeeeellllaaannnnruuuuum)
Men till min egna träning då. Vi körde ute i snövädret ungefär 30 min. Fast det snöade inte så supermycket faktiskt, går inte att jämföra med andra springturer! Vi joggade och stannade vid två backar som vi sprang två gånger upp för varje. Sen inne så körde vi såna där kortkortkorta grejer snabbt, typ 5 stycken eller va det va. Och sen lite styrka. Så såg det ut ungefär. Gick väl helt okej. Men det bästa var att jag inte fick nå ont i magen :D
Var rädd att jag skulle känna när jag började springa eller nå. Chilililili
(Meellllaaannnruuummm)
Haha det här är min fulstil som victoria också skulle ha med i sitt arbete, så här ska man INTE springa hörrni!



OCH JAG FÅR NÅ IDIOTFEL ATT DET INTE GÅR ATT GÖRA MELLANRUM. (BARA IBLAND.) VAFAN ÄR DET HÄR?!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0