Nedräkning

Nu är det inte långt kvar till jullovet, och julafton :D Känner mig som ett litet barn, längtar som en tok! Haha.
Dagen i skolan har varit ganska chill. Vi har typ haft betygsnack, "pluggat" selingua, städat, fikat och kollat på film. Hoppas det blir lika lugnt imon, tror jag skulle göra klart min grej på slöjden iaf. Så sista "riktiga" dagen i skolan på höstterminen i åttan imon, känns.. läskigt men ändå väääldigt skönt, med lov alltså. Inte att man snart ska börja nian och få en massa mer i skolan, plus nationella. Men det ska vi inte tänka på nu. Har faktiskt suttit och räknat 20 tal matte alldeles nyss, med tanke på skolan liksom. Ska försöka bli klar med en hel mattebok nästa termin?! Hur fan ska jag lyckas med det haha?
Men om typ en timme är det dags för träning, det är över 10 grader kallt men jag hoppas det blir träning ändå. Så det blir ut och frysa fingrarna av sig i en timme sen då.. haha nejdå, springa är kul! :)
Nu ska jag räkna nåra mattetal till, sen packa och byta om!
Och eftersom felicia tycker att jag ska slänga in lite bilder så kommer en randombild som inte har nånting med mitt inlägg att göra i övrigt, det är från Bulgarien anyway.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0