Motvind

Ja, träningen blev lite annorlunda än vad som stod på programmet. Egentligen skulle vi köra 70 min, men jag känner mig inte så superpigg, min mage är jättekonstig (gör jätteont ibland och ibland ingenting alls, och när jag sprang gjorde det mer ont..). Så victoria var så snäll att gå med på att byta det här passet med nästa lördags. Så vi körde 45 min idag som egentligen är nästa lördag, så kör vi 70 min nästa lördag istället. Vet inte riktigt vad det är med min mage, drygt är det iaf. Hoppas det försvinner snart. Men har nyss duschat en varm och skön dusch (fytusan va skönt det va att duscha!). Ska gå ner och äta lunch nu. Om ungefär en timme åker jag och victoria iväg och shoppar de sista julklapparna :) Ha en bra dag hörrni!

Bild från igår/idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0