Konstig natt..

God morgon! Min natt har inte varit den bästa.. Vaknade typ vid 3 och kunde inte somna om, min hals var (är) jättekonstig så vet inte om det delvis var därför. Men läste en stund, försökte sova, löste lite korsord, och sen lyckades jag äntligen somna (skönt!). Vaknade för ungefär en halvtimme sen. Så blev ju en hel del sömn ändå, men jag hatar när man vaknar mitt i natten och inte kan somna om. Med tanke på halsen, ni skulle hört mig igår haha! Kunde knappt prata på slutet, gick omkring och viskade till slut. Den är fortfarande jättekonstig, men jag hoppas verkligen inte att jag håller på att få ont i halsen! :'( Jag får bara inte få det. Ska gå ner och äta lite frukost nu, hoppas den blir bättre då. Kommer ett inlägg till snart med flera bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0