Julafton 2010 snart över

Att allt ska gå så snabbt. Den här dagen som man längtat efter så mycket, nu är den redan slut. Sorgligt haha. Jag har iaf haft en superbra dag/kväll och fått jättefina julklappar. Mest nöjd är jag nog över objektivet jag fick! Annars fick jag en massa träningskläder, broddar, en bok, choklad, dammsugare haha (julklappsleken), morgonrock, tjockvantar och det jag fick i morse då (pengar, pilatesboll, sockor, choklad och trisslott) + det jag fick av victoria då som jag också är superglad över (egen designad almanacka och ram med kort på oss). Har knäppt en hiiiimla massa kort kan jag säga haha! Runt 350 stycken tror jag det blev. Har ätit en massa god mat, choklad och allt! Haft en underbar jul helt enkelt, hoppas ni haft det lika bra :) Slänger in några bilder nu, kan lägga in fler imon.
.

Min grymt coola lillebrorsa får avsluta det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0