JAG KLARADE DET!!!!!!!!!!

Wiiiiii, jag klarade av att hämta dockan på botten :D:D:D Och längddykning 15 meter så nu har jag MVG i simning :D:D Vilket jag verkligen inte trodde innan.. Shit är så jävla stolt över mig själv just nu!! Haha ni kanske tycker det är skitlätt men jag får panik när jag ska hålla andan under vatten, tror jag ska dö typ.. Men idag gick det bra! Elin klarade också dockan till slut :D Hihi vi är nog gladast i hela stan just nu. Har fan gått och oroat mig och varit nervös för det hur länge som helst, och så klarar man det, fatta glad man blir då eller!

Men jaja, nog om det. Ska fira detta med att plugga no som en galning nu.. Eller hinner typ bara i 45 min för ska träna med victoria sen, men får kötta dom minutrarna! Är ju prov imon, känns som att det är hur mycket som helst jag måste få in i mitt huvud i kväll.. Men ska sluta skriva nu och sätta igång istället. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0