Is love alive?

Jag orkar inte starta datorn så skriver lite kort här. Berättar lite om träningen också. Vi var bara 6 st med min tränare så det va inte många. Men vi körde 10 st ca 150 meters med 1 min vila, lite koordination och kortstafett 6 gånger (typ 50m). Det gick väl okej, va lite halt och slirigt så fick inget riktigt tryck i steget, så som man vill ha. Sen har jag duschat och ätit då såklart. Och pluggat lite matte, pappa har försökt få mig att förstå iaf. Har ju eget imon att plugga på också innan provet. Imon så ska vi i våran klass sova på skolan också, eller hur mycket sova det blir återstår att se ;) men det blir väl nice hoppas jag! Nu ska jag kolla på tv, sen dra mig mot sängen. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0