Ingen tid över

Hej allihopa. Ledsen att jag inte skrivit nåt, men har inte haft nån tid. I morse var jag verkligen hur trött som helst, helg igen skulle vara helt okej om man säger så! Men gick väl okej i skolan ändå, blev iaf något piggare. Sen blev det bara hem, äta mellis, kolla igenom till redovisningen imon och sen packa väskan och byta om för träning (skriver mer om det sen). Sen efter träningen hem och äta då, och nu sitter jag här som jag har gjort ett litet tag. Bakade supergoda pizzabullar på hemkunskapen så ska käka upp dom snart (h) Men tror jag ska plugga lite till inför redovisningen först. Seeyou
Hösten, vart tog den vägen? Känns som evigheter sen, samtidigt som det känns som igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0