If I die young bury me in satin. Lay me down on a bed of roses.

Tjena. Har precis kommit hem. Jag och mamma va ju till stan en stund. Köpte lite sminkgrejor, handkräm (haha hoppas den här är bra..), ansiktskräm, strumpbyxor och ett pannband (som jag ska springa i). Så åt vi mat där också, på aldos eller va det heter. Så va vi på maxi en snabbis också, flingorna va slut hemma och då kan inte min brorsa äta frukost haha. Ska ta lite mellis snart. Runt fyra följer jag med och kollar på mina brorsor som spelar "match" (de ska möta varandra) och sen på träning. Hoppas verkligen att det går bättre för mig idag! Annars vet jag inte riktigt vad jag gör..
.
Men ni får väl ha en fortsatt bra dag då :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0