I am Nikon

Gud vad jag känner mig fantasifull med mina rubriker. Den här fick jag alldeles nyss från en reklam om nikon.. alltid något? ;) Men kan ju bli ganska bra endå, älskar min kamera (L) Jaja, nog om det. Sitter och kollar på "vem kan slå filip och fredrik", egentligen borde jag plugga, men tycker jag gjort tillräckligt för idag. Nån annan som har himligt mycket nu sista "riktiga" veckan? Snälla säg inte att vi är ensamma! Haha.. Får väl bita ihop nu sista då. Sen blire lov, loooooov!!! Helt looooooovely. Längtar galet. Det var väl en nyhet eller? Väldigt förvånade blev ni väl också antar jag, typ O-face, right? Haha, nej fy vad dryg jag är. Ska nog sluta skriva och avslutar med en bild istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0