Hypernevrokustiskadiafragmakontivibrationer

..är faktiskt hicka för dom inte visste haha! Körde hänga gubbe på so:n och ulrika tog det ordet, själv visste jag inte om det ordet innan.
Annars har också victoria och två tjejer från hennes klass varit hos oss och pratat om EU, så svara vi på frågor och min grupp (+en annan) vann, så vi fick godis haha :D Fast alla fick ju men ändå.. Vi vann ju liksom! ;) Har även fått psykbryt på slöjden (som vanligt?), hoppas för guds skull att det blir bra till slut. Jusste, fick reda på so-provet också och det gick skitbra! Fast vi har tre prov kvar innan lovet så ska inte pusta ut än.. Nu har jag fixat lite på en powerpoint till svenskan och pratat igenom redovisningen tills imon en gång. Om en stund ska jag packa väskan och sen dra ner till gymmet med victoria. Tjingeling
Har ju så dåligt med bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0