Holiday

Kollar på Holiday nu, nån film på trean. Victoria tipsade och den verkar bra. En tjej satt som galen och försökte få fram en tår, hon kan inte gråta, haha jag dör, helt crazy.
.
Kollar väl klart på den här filmen, sen blir det sängen. Imon är det julafton!!! IHIHIHI :D Hoppas jag inte är lika som när man va liten (mindre) och inte kunde sova natten innan för att man bara väntade tills strumpan skulle fyllas och man skulle tjuvkika. Det har hänt att jag har vaknat direkt efter klapparna hamnat i strumpan, tänt lampan och kollat på julklapparna mitt i natten.. normal tjej hej. Fast det va ju ett antal år sen, haha så galen är jag inte ;)
.
Detta är en underbar tjej som ÄLSKAR julen, mer än många andra. (Dock är bilden fokuserad på blomman istället för den här tjejen haha, inte jag som knäppt!)

Kommentarer
Postat av: elin

mindre hosthosthost vaknar jag mitt i natten går jag fortfarande upp och klämmer och känner lite! hahahahah, det kan man aldrig bli för stor för ;)

2010-12-23 @ 22:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0