Hhhhheeeeeeellllllggggggg!!!

Wiiihoo, nu är det helg! Och sen är det typ bara två dagar kvar, på onsdag ska vi ju bara dit och fika och få våra betyg på papper. Annars har jag fått reda på två betyg idag, nöjda med dom (y) Ett är jag väääldigt glad över! Fick ett starkt VG i engelska, engelska!!! Det trodde jag verkligen inte. Och i svenska fick jag ett ostabilt MVG haha, får bygga på nån del så det blir stabilt till nästa betyg! ;) Och no-provet fick jag bara en poäng fel på :D:D Det trodde jag verkligen inte heller haha, stooolt över det. Men, nu kommer menet, matteprovet gick inte nå bra! A-delen var hur lätt som helst, men B.. åååh vill inte se resultatet på den delen. Bytte svar flera gånger, skulle inte förvåna mig om det första jag tog på typ alla skulle vara rätt. Men det får vi inte reda på förrän måndag, shit! Jaja, kan ju ändå inte göra nåt mer nu så.

Men nog om skolan. Om typ 2 timmar är det ju dags för barnträningen. Sen direkt efter den så åker jag hem, gör mig klar och äter innan jag åker till skolan där dom andra i klassen är. Så sover vi där inatt, måste dock åka hem ganska tidigt för att hinna med morgondagens planer men det är lugnt. Nu måste jag fråga victoria om hon har klurat ut nåt till träningen och så, ta fram lite grejor till ikväll kanske. Puss o kram
Egypten för snart två år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0