Hehahe

Tjenare! Har inte hunnit skriva nåt idag heller. Men har haft en redovisning idag iaf, no och abort. Så det är överstökat. Haha sen på engelskan skulle vi strejka för att vi ville ha bild som vi egentligen skulle ha fått. Så en viss tid skulle alla resa sig upp och gå ut på skolgården. Och det gjorde vi, hela mongoklassen. Men var nog fel lärare, hon låtsades inte bry sig.. Hon blev nog inte så glad hehe (a) Men va lite kul ändå. Vi är ju som vi är i våran klass.. Heh. När jag kom hem så åt jag mellis och sen åkte jag och mamma och handlade, sen till jernvallen där brorsorna va. Sen har jag bara ätit och nu sitter jag här då. Har tänkt att jag ska ha en helt pluggfri kväll, reeeealllly niice (y) Men hööööörs!

Egypten februari 09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0